keskiviikko 11. toukokuuta 2016

Toinen koulupäivä

Koulu alkoi tänään klo 9.15.
Ensimmäinen tunti käsitteli dementian varhaisia vaiheita. Opettaja selvensi minulle jonkin
verran englanniksi mitä hän on puhunut.
Sen jälkeen oli oppilailla tunti omaa aikaa tietokoneluokassa, siellä he voivat tehdä läksyjä tai
olla vaan. Itse luin Iltalehteä ja olin facebookissa. Sitten oli tunti joka käsitteli jotain projektia, en oikein ymmärtänyt mitä eikä oppilaat osanneet kääntää sitä minulle.
Lounastauolla kävimme muutaman oppilaan kanssa supermarketissa hakemassa syömistä. Samalla
tutustuin muutamaan tyttöön paremmin, he lupasivat viettää aikaa minun kanssa täällä zwollessa
ja ehkä lähtevät käyttämään minua amsterdamissa. Heidän kanssaan tuli enemmän puhutta englantia ja
he saivat hyvät naurun kun puhuin suomea, kuulostaa kuulemma espanjalta.
Lounaan jälkeen meillä oli harjoitusluokassa tunnit, jossa oppilaat harjoittelivat oikeassa asennossa työskentelyä. Eli ihan samaa mitä mekin ollaan tunneilla käyty.
Viimeistä tuntia meillä ei ollut. Opettajan piti näyttää meille video, mutta se ei lähtenyt käyntiin.
Pyörämatka kotiin tuntui ihan kamalalle eilisen jumppatunnin jäljiltä. Reisissä tuntui niin pahasti,
että oksat pois.
Huomenna onkin sitten ensimmäinen työpäivä. Herätyskello soimaan 5.20 aamulla, can't wait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti